Dagelijks onderhoud:
- Het behandelen van alle aanvragen die verband houden met bijvoorbeeld het dagelijks onderhoud met betrekking tot de gemeenschappelijke ruimtes en de gemeenschappelijke voorzieningen van het gebouw;
- Schoonmaak, glasbewassing en tuinonderhoud;
- Telefonische bereikbaarheid (24 uur per dag) voor spoedeisende technische zaken, zoals ernstige storingen of (dreigende) schade, en ook het verstrekken van opdrachten tot herstel of het nemen van noodmaatregelen;
- Het uitbesteden van uit te voeren werkzaamheden en de controle daarvan;
- Het verlenen van toegang aan herstelbedrijven op locatie. Hiervoor zal een beroep gedaan worden op het bestuur/technische commissie. Wanneer wenselijk kan dit ook met een sleutelkluis worden opgelost.
- Het checken van de nota’s met betrekking tot de verrichte werkzaamheden en de betaling van de ontvangen facturen.
Onderhouds- en serviceovereenkomsten
- Het afsluiten van, door het bestuur of algemene ledenvergadering, benoemde onderhouds- of serviceovereenkomsten, eventueel in samenspraak met een binnen de VvE functionerende technische commissie.
Planmatig onderhoud
- Opdrachtverstrekking, toezicht en controle van planmatig onderhoud met betrekking tot bijvoorbeeld schilderwerk en dakwerkzaamheden.
Groot onderhoud
- Technische omschrijving zoals het opstellen van een technisch bestek voor overig groot onderhoud en restauratie zal in overleg met het bestuur op regiebasis uit handen genomen worden door ons. Dit geldt ook voor toezicht op de uitvoer van deze werkzaamheden;
- De check op de juiste toepassing van de garantievoorwaarden van leveranciers of instanties;
- Nieuwbouw: De begeleiding van garantiezaken m.b.t. oplevering en eventueel GIW/Woningborg procedures worden achteraf op uurtarief in rekening gebracht;
- Alle stukken die betrekking hebben op de technische administratie worden gearchiveerd.